Pizza




Moji doma obožavaju pizzu ali mi je dosta trebalo da nađem recept za tijesto da mi korica u sredini bude tanka a na rubovima zadebljala i fino hrskava.I stvarno sam si dala truda i isprobala različite varijante i ne mogu reći da nisu bile dobre ali jednostavno to nije bilo to dok nisam naišla na recept našeg majstora s coolinarike arašića kojem ne idu dobro samo tijesta za pizzu već su i nadaleko poznati njegovi čuveni kotlići.A moram napomenuti da sam i imala i zadovoljstvo ga i upoznati i družiti se s njim.
Također sam i probala i njegove recepte  i s mesom i zaista zna čovjek posao.I danas smo imali pizzu za ručak i zaista je izvanredno ispala.U biti mislili smo ići na more posle posla ali je počela neka kišica,grmljavina pa je u biti i bilo i idealno nije bilo jako vruće a tijesto se diglo začas.

Recept  cca 300 g brašna
                         3 žlice maslinovog ulja
                         1 žličica soli
                    200 ml tople vode
                          kockica svježeg kvasca

Inače radim tijesto i s suhim i svježim kvascem ali tu uvijek upotrebljavam sviježi koji pustim da se digne u mlakom mlijeku s žličicom šećera i malo brašna.Kad se kvasac dignuo pomiješam ga s brašnom dodam maslinovo ulje malo soli i potom mlaku vode,Sve fino izmiksam s mikserom s nastavcima za tijesto i stavim da se diže dok se ne udvostruči.Kad se dignilo fino ga s rukom rastegnem i ova količina tijesta mi je dostatna za dvije pizze.i da ono najvažnije pećnicu upalim 5-8 minuta prije na 250 i stavljam peći u jako vruću pećnicu(upotrebljavam i ventilator) cca 8-10 min .
Zaista bude fino hrskava a opet i mekana.Za nadjev stavljate što god volite,što imate pri ruci...

Primjedbe

  1. Bas fino izgleda! I mi smo nedavno pravili kotlic po arasicevom receptu i odusevili se koliko je dobar... covek stvarno zna posao pa ne sumnjam da je i ovo testo savrseno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Upravo sutra spremam pizzu, ali neće biti za blog. Naime, radila sam zaista po receptu najpoznatijeg talijanskog pizza majstora i odlično je sve išlo do određenog trenutka kada ju je trebalo rukama razvuči (tijesto je bilo fino, elastično i tanko) i staviti na vrelu mramornu ploču. Koju nemam. Koju bi svatko, tko želi raditi pravu pizzu morao imati. Eh! Bez alata, nema zanata, kako u zanatima, tako i u kuhanju, ali gdje da to nađem? Pa onda 250 celzijevaca i nije baš neka temp za pečenje. Ali, nemam ja niti te najnovije pećnice. I eto, neću na blog, jer svatko ima svoju najbolju pizzu, zar ne? Tvoja mi je jako privlačna i sigurna sam da ste uživali!

    p.s.
    Šta je to s Bloggerom, zašto ne updateri kada imamo novi blog (Moj popis blogova?)? Povremeno me gadno zeza, da li i drugi imaju probleme?

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ti je ova pizza, podsjetila si me da ju napravim i kod kuće, obično ju pravim samo na vikendici gdje imam krušnu peć, ali se koji pu poželimo počastiti doma sa ovom divotom. Uvijek sebi i drugima tumačim de nema dobre pizze bez krušne peći, ali to izgleda nije tako. Obavezno ću probat.

    OdgovoriIzbriši
  4. odlična pizza ,i ja je jako volim sa svim mogućim nadjevima. Tvoja fenomenalno izgleda ! Tijesto mi se čini super, odabrala si pravi recept !

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj al je lepa! Probacu recept. Odličnooo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pizza!!!svi je volimo !!!
    Imas nagradu kod mene na blogu,ako imas cremena dodi da je uzmes !!!:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga moja, dođi na moj blog po svoju dražesnu nagradu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Moja djeca je obožavaju i mogu je jesti non stop :) Tvoja pizza izgleda jaaako, jako primamljivo :)

    i još jedna stvar; nagradica te čeka na mom blogu :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Dal zbog pice ili šta već, uglavnom nagrade te saleću sa svih strana. Svrati i do mene :)) Piza, U V E K!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi