Ajme koliko nas je kivi


Naša domaćica Sanja zadala nam je u okviru igrice Ajme koliko nas je zanimljivu temu kiwi,Kiwi moram priznati meni i malo dosadan ali u ovom desertu to zacijelo nije jer kad sam ugledala kod svoje drage prijateljice ovaj recept znala sam da je došao kao naručen za ovaj mjesec.



A i moji klinci su došli na soje jer obožavaju žele bombone a koji su i tekako skupi a puni aditiva i šećera.



Žele  500-600 g kiwija
        100 ml vode
          20 g mljevene želatine ili 12 listića želatine
          70 ml bijelog vina
        170-220 g šećera ja sam stavila 155 g šećera
         5-7 kapi arome - stavila 2 ćlice zelene jestive boje
          1 žlica maslaca
Kiwi očistite od korice, propasirajte u blenderu a potom zakuhajte na laganoj vatri.Ohladite i procijedite kroz gusto cjedilo.Želatinu namočite u bijelom vinu cca 10 min.U hladan kiwi ubacite želatinu i šećer, šećera dodajte ovisno koliko volite slatko ja sam dodala 155 g šećera.Lagno kuhajte na laganoj vatri, pred sam kraj dodajte žlicu maslaca a potom i aromu jer kiwi izgubi svoju lijepu boju kad se kuha.Ja sam dodala 2 žlice jestive zelene boje jer nisam imala aromu kiwija.Želatinu lagano istresite u posudicu od silikona ili odmah u silikonske oblike.
   

Praline 100g bijele čokolade
             2 žlice ulja

Lagan0 istopite čokoladu s uljem.Mježajte dok ne dobijete smjesu bez grudica.Lagano s kistom prođite silikone a potom odložite u frizer na par min.Potom opet prođite čokoladom silikonski oblik i opet stavite u frizer.Nakon par minuta u sredinu silikona stavite žele od kiwija, ja sam s malo žličicom stavljala komadiće želatine u sredinu a potom ih napunite čokoladom do kraja.Pustite da se stisnu do kraja.Kad su stvrdnute pralinice preokrenite ih i uživajte.


Ostatak želea koji niste potrošili za pralince oblikujte oblike koje želite i uvaljajte u šećer.

Primjedbe

  1. Kako je ovo dobro, unatoč tome što po literaturama govore da se ananas i kiwi ne može želirati, a kad tamo evo ti ga na, famozno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične su ti ove praline i mislim da će ovo biti najmaštovitija ulaznica ovog kruga. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ekstra dobro izgleda žele. I praline su lepe.

    Ananas i kivi ne mogu da se želiraju u svežem stanju. Ako se prokuvaju, onda mogu, jer im se enzimi, koji inače ne dozvoljavaju želiranje, na taj način unište.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš pravo treba ih prvo termički obraditi a potom raditi s sokom, pulpom kao i s ostalim voćem.

      Izbriši
  4. Ideja je odlicna! Nisam nikad pravila domace zele bombone. Kupovne uopste ne volim, ali mozda bi mi se ove dopale...
    I jako mi se svidja ideja za praline...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja ne volim kupšovne jako su mi slatki a neki i jako tvrdi ove su mi taman.

      Izbriši
  5. Super mi izgleda i jedno i drugo iako mislim da bih prvo zagrizla u praline koje su fantastične !

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastično! Odlično si se setila i veoma maštovito si ovo izvela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dilájla!

    Happy new Year my Dear Friend!

    Hummm delicious Posts in 2013, congratulations!

    Greatings from Brasil
    Adriano.

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno Dilajla,ova ideja sa kivi želeom mi je perfektna ,a tek praline,savršeno zbilja!

    OdgovoriIzbriši
  9. Dilajla, praline me baš mame :D genijalna ideja sa želeom i dalja obrada u pralinama. Kivi i bela čokolada se odlično slažu , a slike su prefektne . Čista desetka ... hvala na učešću i ljubim te :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Fantastično izgleda ovako želiran kivi a i praline su fenomenalne, ovako punjene želeom od kivija. Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš mi je drago da vam se sviđa žele od kiwija iako se može raditi i od bilo kojeg drugog soka

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantastične praline! Jako mi se svidja ovo kiwi punjenje.

    OdgovoriIzbriši
  13. Auuuu, ovo su baš prave delicije! Divno izgledaju i odlične ideje! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi